До 30 април 2014 г. клиентите, които подадат електронно заявление за ипотечен кредит от Пощенска банка, няма да дължат такса за кандидатстване. Освен това, специално за първите 100 кандидатствали и одобрени за жилищен кредит в периода на промоцията, банката ще покрие разхода за оценка на имота. 

За да отговори на изискванията на бързо растящия брой потребители, предпочитащи интерактивни услуги, Пощенска банка инвестира в развитие на електронното банкиране. Като част от тази стратегия, банката е една от първите финансови институции, които разработват платформа за онлайн апликация за ипотечни кредити. Чрез нея клиентите могат лесно да кандидатстват за жилищен кредит, дори от дома или офиса си, без да посещават клон на банката. 

През 2013 г. Пощенска банка внедри още по-удобна форма за електронна апликация, чрез която може да се кандидатства за жилищен кредит само чрез 3 лесни стъпки. Кандидатстването е безплатно, надеждно и достъпно по всяко време на денонощието на страницата на банката www.postbank.bg в секция „Жилищни кредити“. 

„Електронното банкиране е средство за достъп в реално време до услугите на банката, с висока степен на сигурност. В динамичното ежедневие, този вид банкиране е все по-предпочитан от потребителите. Именно затова, в Пощенска банка целим развитие в тази насока, за да бъдем максимално близо до нуждите и желанията на нашите клиенти. С въвеждането на иновативни начини за кандидатстване и предлагайки революционни за българския пазар продукти като „Спестовен жилищен кредит”, постигнахме значителен ръст в броя на онлайн апликациите през изминалата година спрямо 2012 г.“, каза Румен Радушев, началник управление „Жилищно кредитиране” в Пощенска банка, който наскоро получи отличие от сп. Forbes в категория „Служител на годината”.