размер на шрифта:

„Топлофикация” магически прибира парите от джобовете на столичани

Измамник се представя за служител на омбудсмана

23.10.2017| Коментари Новини7| видяна 10527
Новини

„Топлофикация” магически прибира парите от джобовете на столичани. Така омбудсманът на България Мая Манолова определи днес отношението на монополиста към абонатите му.

Омбудсманът се ангажира с мерки срещу топлофикационното дружество, което „с магьоснически способности, като Хари Потър, прибира парите от джобовете на столичани”.

Една от целите й да премахне колективните договори между дружеството и потребителите и добави, че таксите за сградна инсталация са несправедливи за крайния потребител, но решенията изискват законодателни промени.

Пред сградата на столичната „Топлофикация“ Мая Манолова Манолова направи бърз отчет на дейността си за последната една година. За периода 34 592 граждани са потърсили съдействието на омбудсмана. 12 106 са постъпилите жалби, като една голяма част от тях са приключени. Най-много жалби има от София-град и в областите Пловдив и Варна.

Омбудсманът отчете, че все още има работа и с банковите институции, които по думите й, също по незаконосъобразен начин събират такси от гражданите.

Манолова добави, че ще продължи да се бори и срещу производителите на храни, които въвеждат двоен стандарт за българските граждани. Това, по думите й, е крайно унизително.

Манолова съобщи още, че измамник е присвоил самоличността на нейн близък служител. Повече от година лице обикаля България и злоупотребява с институцията, като мами ръководства на болници, университети и фирми, представяйки се като Полина Стоянова, ръководител на кабинета на обществения защитник, съобщи пред журналисти Манолова.

До разкриване пред медиите на измамата се е стигнало, след като вчера се е развихрил голям скандал с ръководството на болница в София. „Новият Спас”, както го нарече Манолова, се е държал по безобразен начин и е искал невъзможни неща. Омбудсманът уточни, че са подавани жалби до полицията с цел измамника да бъде респектиран, идентифициран и наказан.

„Това е нещо като случая с Александър-Спас. Ще е хубаво всички граждани да бъдат информирани за това, защото допускам, че много институции от неудобство така и не са ме информирали за щетите, които са претърпели“, обясни Манолова.

Източник:в. Монитор Снимки:sxc.hu

Коментари

За да коментираш трябва да си регистриран потребител

Водещи новини

Новини

Фирмите за бързи кредити ясно да казват колко връщаме

КЗП е извършила анализ на общите условия на над 50 небанкови финансови институции

Новини

Кмет дава бонус отпуска, ако не пушим на работа

Кметът на Смядово поощрява непушачите с допълнителна тридневна почивка

Банкови продукти

Със съдействието на