„Категорично нарушенията по курортите са по-малко. Сезонът е много различен. Потребителите са по-малко, съответно жалбите също. В началото на годината беше затворено почти всичко. Коректността на търговците се е повишила, защото е трудно да се оцелее в тези необичайни условия”.

Това заяви председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов пред NOVA.

По думите му на нашето Черноморие в момента има предимно българи.

Опасни ли са плажните принадлежности, които купуваме

„Най-често туристите се оплакват, че поради наплив се вдигат цените на чадърите и шезлонгите. Част от хората се оплакват и от лоши условия за настаняване и недобро отношение от страна на персонала”, поясни Маргаритов.

Той коментира и това, че в условията на пандемия много от почивките се отменят по различни причини.

istock
istock

„До 31 декември миналата година действаше извънредното законодателство, което удължаваше значително срока за възстановяване на средства от страна на туроператорите. Към момента тази норма не е в сила. Така, че когато пътуването се отменя, хората да настояват да си получат парите", каза още председателят на КЗП.

За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg