Германски концерни, сред които Siemens, BASF, Bayer и Deutsche Telekom, са похарчили $ 1.6 млн. за предизборната борба в Съединените щати, съобщи германският вестник "Вестдойче алгемайне цайтунг", цитиран от ИТАР-ТАСС.

Вестникът се позовава на информация на вашингтонския Център за отговорна политика.

Над половината средства на германските компании са отишли за предизборната кампания на Демократическата партия.

Най-много средства са инвестирали Deutsche Telekom ( $ 347 000, от които $ 186 000 за демократите и $ 161 00 за републиканците), BASF ($ 262 500) и Siemens ($ 260 000 долара).

Според данни на вестника за изборната борба в САЩ повече от германските концерни са дали само британските ($ 3.7 млн.) и швейцарските компании ($ 2.5 млн.).

* Източник БТА