Две награди получи Девин АД в ежегодния конкурс, организиран от Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки „Иновация в безалкохолната индустрия – 2008”. Отличията са за дизайна на новата бутилка от 0.5 л. Devin минерална вода и за новия продукт - Devin Fresh.

Връчването на наградите бе част от Петата национална научно-практическа конференция с международно участие, която се провежда в Деня на хранителната промишленост. Продуктите на Девин АД се състезаваха заедно с още 30 такива на други компании в общо 14 раздела. 

Спечелилите награда олекотени бутилки на Девин бяха пуснати на пазара през лятото на тази година. Те са с 15% намаленo тегло, като целта на това нововъведение е да бъде щадена околната среда. Производството на новата бутилка на Девин стана възможно след реновирането на бутилиращия завод в гр. Девин и въвеждането в експлоатация на най-модерните производствени линии за вода в България. С това Компанията отговори на световните тенденции към екологично ориентирано производство. 

Другият продукт на Девин АД спечелил наградата за иновация - уникалната напитка Devin Fresh, която отвори категорията на овкусените води в България, потвърждава динамичността на Компанията. Иновативният подход на мениджърите, които се насочиха към съдържание с натурални съставки и изворна вода без изкуствени оцветители, се оказа очаквано печеливш ход. Devin Fresh е овкусена изворна вода в три вкуса – ягода и гуава, портокал и киви, и ябълка. Със своите двойно по-малко калории той  регистрира висок процент продажби, което го превръща в хита на българския пазар.

Вднешната сесия се прехвърлиха 380 книжа та дружеството, като цената спадна с 2.38% до 2.06 лв. средно за лот.

* Не е препоръка за вземането на инвестиционно решение.