Социалната мрежа Facebook въведе в сряда нова услуга, която позволява на бизнес компаниите да комуникират директно с потребителите чрез лични съобщения. Това е част от опита на компанията да превърне апликацията си за съобщения в самостоятелна платформа, пише „Ройтерс“.

Бизнес компаниите вече имат възможност да включат бутон „изпрати съобщение“ в своите реклами, които се появяват в лентата. Това им позволява да изпращат съобщения, които са лични.

Ако например даден потребител публикува коментар на бизнес страница във Facebook, съответната компания може да изпрати лично съобщение до потребителя.

Нововъведението е част от опита на социалната мрежа да убеди повече малки и средни бизнес компании, особено тези в развиващите се икономики като Индия, Бразилия и Индонезия, да публикуват реклами на нейната платформа.