Facebook обяви, че вече е собственик на мобилното приложение TheFind, което предлага на потребителите персонализирани възможности за онлайн пазаруване, базирани на профилите им в социалните мрежи и на начина, по който те пазаруват. 

Придобиването се стана факт скоро след като Facebook започна да тества бутона “Купи”, позволяващ на рекламодателите да продават директно през социалната мрежа, информира Wall Street Journal.

“Талантливият екип на TheFind е изградил успешна търсачка, която свързва хората с продуктите. Заедно, ние вярваме, че можем да направим работата с рекламите във Facebook по-релевантна и по-добра за потребителите”, заяви говорител на социалната мрежа.

Главният изпълнителен директор на TheFind Силвия Кумар засега отказва да коментира сделката, а финансовите условия на споразумението все още не се пазят в тайна. Деветгодишната компания придоби популярност с това, че сравнява цените в различни сайтове от цял свят, улеснявайки потребителите в намирането на най-добрите оферти онлайн. 

TheFind е създала индекс, който съдържа над 1/2 милиард продукти от около 1/2 милион магазини. По този начин тя помага на клиентите да намерят най-добрите предложения и да сравнят цените.

Приложението се стреми допълнително да персонализира пазаруването, като разглежда “харесванията” на потребителите във Facebook и събира демографска информация от профилите.