Онлайн магазините също са под влиянието на финансовата криза, след като потребителите са намалили значително разходите си.
Американската фирма за статистика comScore публикува данни, че за първи път от 2001 г. онлайн пазаруването отчита отлив на потребители.
През ноември $ 8.2 млрд. са били похарчени от американците в интернет, което е спад с 4% сравнено с миналата година. ComScore прогнозира, че ръстът за коледните празници ще бъде много малък, като не изключва и отрицателни резултати. Миналата година само за празниците ръстът беше 19%. За първите десет месеца на 2008 година се отчита покачване с 9%.
Въпреки изнесените негативни данни от сайта Kelkoo отчитат, че в последно време дори се забелязва по-голям трафик към сайта им.
Бихме поспорили за това, че има намалено търсене на стоки през интернет, след като нашите данни са, че хората все повече предпочитат да пазаруват онлайн, заяви Брус Фейр, Директор в Kelkoo.
Източник BBC