Google Inc. и Yahoo Inc. прекъснаха рекламното си партньорство, загърбвайки опитите да преодолеят изискванията на антитръстовите регулатори и на потребителите, които вярваха, че алиансът ще даде на Google твърде много власт върху онлайн рекламата.
Отказът от общи планове представлява още една стъпка назад за Yahoo, компанията която разчиташе на сделката с Google, да увеличи годишните приходи до 800 млн. долара и да успокои акционерите, които все още са гневни от решението на мениджмънта да отхвърли предложението за 47.5 млрд. долара от Microsoft преди близо 6 месеца.
Без помощта на Google, Yahoo може да усети по-голям натиск да поднови разговорите с Microsoft и да се наложи да продаде далеч под нивото от 33 долара за акция, каквато цена предложи компанията на Бил Гейтс през май.
Източник Yahoo, AP