Интернет допринася все по-силно за икономическия растеж. Това сочи изследване на една от най-престижните консултантски компании в световен мащаб Boston Consulting Group.

Според анализаторите до 2016 г. приносът на интернет към германския брутен вътрешен продукт ще се повиши до 118 млрд. евро спрямо 75 млрд. евро през 2010 г., съобщи електронното издание на в. "Ханделсблат".

Подобни резултати са възможни благодарение на потребителите, които все по-често купуват стоки и услуги онлайн.

Интернет не само измества търговията, извършвана по традиционни начини, но чрез продукти като различните приложения и сваляне на музика възникват и нови бизнес ниши, посочва Дейвид Дийн, експерт по интернет в Boston Consulting Group.

Компаниите също все по-често използват мрежата за покупки или за разработване на нови продукти.

Според анализаторите на Boston Consulting Group до 2016 г. приносът на интернет за БВП на страните от Г-20 ще се удвои до 4,2 трлн. долара.