МЕТРО Кеш енд Кери България прави собствено разследване на това, в което ги обвини Комисията за защита на конкуренцията.

През тази седмица от КЗК съобщиха, че големите търговски вериги нерегламентирано са координирали маркетинговата си политика. Изброени бяха веригите Метро, Билла, Кауфланд, ХИТ, Максима и Пикадили, които според антимонополистите са се наговаряли за отстъпките в цените и промоциите в магазините си.

На веригите бе даден двумесечен срок за мнения, след което КЗК ще реши какво наказание да им наложи.

Междувременно от Метро са убедени, че спазват безкомпромисно конкурентното право. Имаме специално звено, което се занимава с това, пише търговската верига в изявление до медиите.

Отношенията с нашите търговски партньори са на базата на прозрачност, лоялност, равнопоставеност и взаимна изгода, се посочва още в прессъобщението.