Георги Павлов e Изпълнителен директор на Адрес Недвижими Имоти и Член и Заместник – председател на Съвета на директорите на Ей Джи Кепитъл.

В своя дългогодишен трудов стаж Г-н Павлов е придобил опит и задълбочени познания в различни сфери на бизнеса: недвижими имоти, промишлеността, лизинг и консултиране в областта на управлението, финансовия анализ и планиране.

Георги Павлов е бил директор „Развитие” на „Стара планина холд” АД, голяма промишлена група, листвана на БФБ, и на „Спартак” АД, машиностроително предприятие. Бил е също председател на съвета на директорите на “Лизингова компания” АД и изпълнителен директор на “Инком” АД.

Г-н Павлов има магистърски степени по математика от Софийски университет „Св. Климент Охридски” и по бизнес администрация от City University of Seattle. Асоцииран член е на Chartered Management Institute, Великобритания и има множество квалификации, сред които е и сертификат по международна финансова отчетност на АССА.
 
Бихте ли ни разказали за Вас и Вашата работа.

Изпълнителен директор съм на „Адрес недвижими имоти“ - най-голямата агенция за недвижими имоти в страната. Нашият фокус са сделките с жилищни имоти в големите градове.

Компанията обединява 400 служителя в цялата страна – брокери, мениджъри, юристи, специалисти по маркетинг и т.н. Имаме организация и дух на търговска организация, всеки ден се стремим да спечелим доверието на стотици клиенти и да доведем своите сделки докрай.

„Адрес“ е разнообразие от търговски подходи и характери, но силата ни извира от това, че сме едно: една технология на работа, една база данни, един маркетингов процес. Като лидер трябва да осигурявамe не просто безукорни работни процеси, а и да ги адаптирам към икономическата среда, в която работим.

Анализът на пазара и развитие чрез иновации – това е основата на успехите ни. А те са 27% ръст на сделки при около 5-6% спад на пазара през последната година.

Какво е най-ценното, което Ви дава работата в “Адрес Недвижими Имоти”?

Работата в „Адрес“ ми дава възможност да се изявя като личност – да приложа на практика това, което съм научил с времето за хората и за бизнеса, и да видя как работи на практика. Засега всичко върви наред и удовлетворението ми е много високо.

Какви са предизвикателствата пред бизнеса с недвижими имоти през 2012 година?

Най-голямото предизвикателство пред бизнеса с имоти е да се извлекат поуките от бума и от кризата и да се продължи напред. Да не се стои на едно място, а да се продължава с нови проекти, инициативи и иновации от всякакъв вид.
Всяка година посещавам най-голямата конференция на брокери в САЩ, където се събират над 5000 брокера на едно място, и винаги се прибирам изпълнен с енергия и ентусиазъм. Кризата там е много по-силна, но това не спира най-добрите да се доказват като такива.

Как се справя бизнесът в България по време на криза?

Различно. Някои чакат „да мине бурята“, други не могат трезво да преценят състоянието си и вървят към фалит. Трети, използват кризата като мотиватор за творчество и развитие. Това са бъдещите пазарни лидери. Вярваме, че ще бъдем сред тях.

Как да печелим повече чрез оптимизация на разходите?

Знаете ли, странното на оптимизацията на разходите (а не просто на свиването на дейността) е, че тя няма връзка с кризата. Кризата просто ни напомня, при това доста настоятелно, че трябва да оптимизираме разходите и дейността си.

Важният урок, който трябва да научим, е че оптимизация трябва да се извършва постоянно: всеки разход трябва да бъде поставен под съмнение. Носи ли стойност за компанията? Носи ли по-голяма стойност, отколкото алтернативите? Виждаме ли всички алтернативи? Можем ли да правим нещата по съвсем друг начин?

Замислена по този начин, границата между оптимизацията на разходите и иновацията се размива. Просто такава няма.

Георги Павлов ще бъде част от първото издание на CEO Conference - eдно събитие за собственици, мениджъри и управители. Форумът ще се проведе на 10 май 2012 година в Интер Експо Център, София и ще бъде добра възможност на родните мениджъри да се срещнат с бъдещи и настоящи партньори и да научат повече за новите бизнес възможности

Повече информация за CEO Conference, както и за останалите участниците в отделните дискусии, можете да видите на сайта на събитието: http://ceoconference.eu/

Организатор на събитието е фирма Web and Events.