Мрежата LinkedIn вече има 100 млн. регистрирани членове, като по този начин се превръща в един от най-големите конкуренти на Facebook и Twitter.

Въпреки, че успява да увеличи броя на регистрираните, LinkedIn има наполовина по-малко потребители от микроблогинг платформата Twitter, която чества през уикенда 5 години от пускането си онлайн.

Новината за 100-милионният член е публикувана в блога на LinkedIn, където се посочва още, че 44% от регистрираните в професионалната мрежа са живеещи в Съединените Американски щати. Най-много нови регистрации мрежата има от страни като Бразилия, където ръстът на потребителите е 428%, Мексико, с ръст на новите членове от 178% и Индия с ръст от 76%.

Идеята, с която е създадена мрежата, е да привлече млади хора, които да публикуват своите професионални автобиографии, като по този начин им помогне да намерят кариерно развитие.