МАРТ-България въвежда уеб базирана система за продажба на ваучери на мобилните оператори от търговци, съобщиха от дружеството. Системата се нарича Mart Online и достъпът до нея е уеб базиран – през компютър и интернет. Не се инсталира допълнителен софтуер, програмата е достъпна през стандартен браузър, уточняват от компанията.

Услугата Mart Online е насочена към търговци, които не желаят да поддържат складови наличности и без да извършват допълнителни разходи, свързани с нови крайни устройства.

Сред първите търговци, които се възползват от новата система за дистрибуция Mart Online са Германос, Джеф, Спектър нет, както и още други компании. Системата за електронна дистрибуция използва специалeн софтуер, който гарантира максимална степен на сигурност.

Целта ни е да улесним максимално търговците, като им спестим време, усилия и оборотни средства, заяви Димитър Манолов, изпълнителен директор на дружеството. Този начин за продажба на ваучери и карти за зареждане на предплатени стартови пакети вече е изпробван в държави с по-развити телекомуникационни пазари и се е доказал като изключително ефективен. Предимствата за търговците са няколко – те няма нужда да инвестират в стокови наличности, винаги разполагат с всички възможни номинали ваучери и е много лесно да се води отчетност, допълни Манолов.

МАРТ-България извършва електронна дистрибуция на ваучери за зареждане на мобилни телефони, както и доставки на всички телеком продукти, предназначени за продажба през търговски обекти. Компанията стартира първата у нас мрежа за електронна дистрибуция на предплатени карти и ваучери за всички мобилни оператори посредством банкови терминали и касови апарати. МАРТ България е създадена през 2002 г. и е публично дружество.