Променената оферта на Microsoft към Yahoo, която бе огласена в понеделник, предвижда разцепване на интернет компанията, пише Wall Street Journal, като цитира запознати с най-новото развитие.

Microsoft предлага да купи рекламния отдел на Yahoo, отбелязва икономическото издание. Предложението включвало придобиване и на азиатските активи на Yahoo от Microsoft, която възнамерявала да купи и миноритарен дял от онова, което е останало от Yahoo. Засега компанията не е казала колко е готова да плати за този нов проект, който вече бил представен на ръководителите на Yahoo. Съдейки по хладната реакция на Yahoo, тази оферта има слаби изгледи за успех, отбелязва Wall Street Journal, цитиран от БГНЕС.

На 1 февруари Microsoft обяви предложението си да придобие Yahoo при оферта, оценяваща интернет търсачката с над 60 на сто над пазарната й капитализация. Въпреки това ръководството на Yahoo определи предложената цена от 47,5 млрд. долара за занижена и това накара Microsoft да прекрати преговорите.