Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху най-важните тенденции и иновации в сектора.

За четвърта поредна година вестник "Капитал" организира конференция „Strategies for Ecommerce success“, в която среща лидерите в сектора, за да представят новата посока, тенденции и модели в развитието на дигиталното пазаруване. Събитието  ще се проведе на 11 април в Sofia Event Center и ще срещне над 300 мениджъри и ръководни кадри от различи компании от сектора на електронната търговия и всички свързани с нея индустрии.

Ако прогнозите на анализаторите се сбъднат, то през 2025 г. всяка пета или шеста покупка в света ще бъде направена онлайн. Потребителите ще пазаруват все повече с помощта на гласови асистенти и чатботове, изкуственият интелект ще намира и препоръчва най-точните продукти, част от тях ще могат да бъдат тествани през различни онлайн симулации, а логистиката и доставките ще изискват все по-малка човешка намеса.

Дали и колко бързо пазарите в различните държави по света ще се доближат до така начертаната прогноза е въпрос, който зависи от твърде много фактори, но във всички случаи онлайн пазаруването ще продължи да се изкачва към върха на своя потенциал, а стратегиите за едно интензивно и запомнящо се онлайн присъствие ще стават все по-важна част от мисленето в ритейла.

Акценти и гости в програмата на конференцията „Успешни стратегии за електронна търговия“

Сред лекторите на форума тази година са ръководителят на бизнес отдела на Ebay за Израел и нововъзникващите пазари в Европа и Африка Анна Пелкин, редакторът на специализираното издание Retail Week Джон Райън и Луиза Никълс, която оглавява отдела Home online на британската веригата универсални магазини John Lewis.

Акцент в програмата ще бъде и европейската регулаторна рамка. Политическият секретар на Европейската омниченъл и онлайн търговската асоциация (EMOTA) Керето Гормсен ще посочи трендове и перспективи за бизнеса, идващи от приетото в ЕС законодателство срещу географското блокиране. Регулацията за геоблокирането е в сила от края на миналата година и цели да премахне ограниченията, смятани за дискриминация на база местоположението на клиента, така че той вече да може да получава стоки и услуги, без да бъде пренасочван към местни сайтове и електронни магазини.

Съоснователят на адвокатското дружество „Точева и Мандаджиева“ Жулиета Мандаджиев  ще разкаже „Как „новата сделка за потребителите“ на ЕК ще промени електронната търговия“.

За конференцията в София пристигат още мениджърът дигитални продукти на авиокомпанията KLM Марк Толенс, който ще говори как да превърнем обратната връзка от потребителите в реална визия за дигиталното развитие на компанията, и изпълнителният директор на италианската компания за кухненско оборудване Ausker, Гуидо Зоболи, който ще даде практически съвети за прескачането на посредниците и успешните онлайн директни продажби.

Сред големите теми във форума ще бъдат още интеграцията на изкуствения интелект в електронната търговия и новите технологии, тенденциите в мобилните плащания, иновациите в доставките и логистиката.

Освен върху глобалните трендове конференцията ще погледне и върху развитието, предизвикателствата и успехите на българския пазар. Участници в панела са мениджърите на водещи компании от различни сегменти, сред които платформата OLX, румънската верига стоки за дома Virve, която оперира в България, магазините за играчки „Хиполенд“ и куриерската „Спиди“.

Повече информация можете да намерите на страницата на събитието.