Бургаското пристанище има готовност, но турският оператор трябва да убеди техните превозвачи да ползват тази линия, посочи Балев. Той информира също, че има проекти за четири нови корабни места на бургаското пристанище с разрешение за строеж и подчерта, че колкото повече инвеститори се привличат у нас, толкова повече възможност се дава за строителство на нови мощности.
Балев заяви, че усилено вървят и дейностите по проекта "Rebihrt 28". Става въпрос за изграждането на ново дълбоководно кейово място на Терминал Запад в бургаското пристанище.
"Това ще ни даде възможност да се представим още по-добре пред големите контейнерни линии", заяви той.
Новото корабно място, с оперативна дължина на кея 260 м и дълбочина 15,5 м, е проектирано да обслужва най-новото поколение контейнеровози. С това разширение пристанището цели да укрепи позициите си на водещо контейнерно пристанище в Черноморския регион и да предложи по-добра свързаност за фирми, които искат да внасят или да изнасат стоки.
БМФ Порт Бургас е бил с безпрецедентни обеми на контейнерния трафик през първата половина на годината, обявиха още на пресконференция в морския град.

БТА
"Горди сме да обявим увеличение на обемите товари, обработени в пристанището, което е доказателство за доверието на нашите клиенти и огромната отдаденост на нашия екип. Постигнатите нива, подхранват волята ни да продължим да предоставяме най-добрите услуги, както и иновативни и гъвкави решения за нашите партньори", каза Борис Балев, главен изпълнителен директор на БМФ Порт Бургас. Той говори и за фокуса на компанията върху проекта REBIRTH 28. Става въпрос за изграждането на ново дълбоководно кейово място на Терминал Запад на бургаското пристанище.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg