Две отличия за мобилното приложение и награда за образователна кампания бяха връчени в рамките на b2b Media Awards 2025
В динамичната среда на дигиталното банкиране, технологичните решения с човешко лице все по-често печелят вниманието на потребителите и експертите. Пример за това е приложението MB-mobile, което съчетава удобство, сигурност и иновация – и вече получи признание на национално ниво.
Мобилното приложение MB-mobile получи две награди на 11-ото издание на националния конкурс b2b Media Awards 2025, който отличава иновации, устойчиви практики и корпоративна отговорност в различни сектори. Признанията бяха присъдени в категориите „Мобилна иновация“ и „Динамично развитие“, като фокусът падна върху успешния старт и съвременния подход в изграждането на дигиталното банкиране.
Официално представено през април 2025 г., приложението е разработено с акцент върху сигурността, бързината и потребителското удобство. MB-mobile предлага модерен интерфейс, лесна навигация и възможност за вход чрез биометрични данни, като осигурява сигурен достъп до основните банкови услуги – по всяко време и от всяко място.
„Получените награди са признание за фокуса и отдадеността, които вложихме в разработването на MB-mobile. Те потвърждават, че вървим в правилната посока, създавайки продукт, който поставя клиента в центъра и отговаря на нуждите на съвременното дигитално банкиране,“ сподели Петър Колев, директор „Информационни технологии“.

Журито на b2b Media Awards, съставено от професионалисти от различни бизнес сектори, оцени приложението като пример за ефективна дигитална трансформация с реална практическа стойност. Отличието за „Динамично развитие“ подчерта усилията на екипа да отговори на нарастващите очаквания за мобилни и гъвкави финансови услуги.
Награда бе връчена и в категория „Кампания с кауза“ – за образователната инициатива „Инвестираме в знанието, изграждаме бъдещето!“, посветена на повишаване на финансовата грамотност сред учениците. Инициативата насочва вниманието към необходимостта от ранно развитие на финансова култура у младите хора.
„За нас тази награда има изключителна стойност, защото отразява ангажимента ни към бъдещето – да изградим общество от информирани и отговорни млади хора. Вярваме, че финансовата култура трябва да се развива още от ранна възраст, а ние като банка имаме отговорността да бъдем активна част от този процес,“ заяви Марина Михайлова, директор „Маркетинг, PR и реклама“.

Трите отличия, връчени в рамките на b2b Media Awards 2025, утвърждават значимостта на дигиталните решения и социалната ангажираност в съвременната банкова практика. Те подчертават не само технологичния напредък, но и стремежа към добавена стойност за клиента и обществото.