Две отличия за мобилното приложение и награда за образователна кампания бяха връчени в рамките на b2b Media Awards 2025

В динамичната среда на дигиталното банкиране, технологичните решения с човешко лице все по-често печелят вниманието на потребителите и експертите. Пример за това е приложението MB-mobile, което съчетава удобство, сигурност и иновация – и вече получи признание на национално ниво.

Мобилното приложение MB-mobile получи две награди на 11-ото издание на националния конкурс b2b Media Awards 2025, който отличава иновации, устойчиви практики и корпоративна отговорност в различни сектори. Признанията бяха присъдени в категориите „Мобилна иновация“ и „Динамично развитие“, като фокусът падна върху успешния старт и съвременния подход в изграждането на дигиталното банкиране.

Официално представено през април 2025 г., приложението е разработено с акцент върху сигурността, бързината и потребителското удобство. MB-mobile предлага модерен интерфейс, лесна навигация и възможност за вход чрез биометрични данни, като осигурява сигурен достъп до основните банкови услуги – по всяко време и от всяко място.

„Получените награди са признание за фокуса и отдадеността, които вложихме в разработването на MB-mobile. Те потвърждават, че вървим в правилната посока, създавайки продукт, който поставя клиента в центъра и отговаря на нуждите на съвременното дигитално банкиране,“ сподели Петър Колев, директор „Информационни технологии“.

Петър Колев, Директор ИТ в Общинска банка

Журито на b2b Media Awards, съставено от професионалисти от различни бизнес сектори, оцени приложението като пример за ефективна дигитална трансформация с реална практическа стойност. Отличието за „Динамично развитие“ подчерта усилията на екипа да отговори на нарастващите очаквания за мобилни и гъвкави финансови услуги.

Награда бе връчена и в категория „Кампания с кауза“ – за образователната инициатива „Инвестираме в знанието, изграждаме бъдещето!“, посветена на повишаване на финансовата грамотност сред учениците. Инициативата насочва вниманието към необходимостта от ранно развитие на финансова култура у младите хора.

„За нас тази награда има изключителна стойност, защото отразява ангажимента ни към бъдещето – да изградим общество от информирани и отговорни млади хора. Вярваме, че финансовата култура трябва да се развива още от ранна възраст, а ние като банка имаме отговорността да бъдем активна част от този процес,“ заяви Марина Михайлова, директор „Маркетинг, PR и реклама“.

Марина Михайлова, Директор Маркетинг, PR и реклама в Общинска банка

Трите отличия, връчени в рамките на b2b Media Awards 2025, утвърждават значимостта на дигиталните решения и социалната ангажираност в съвременната банкова практика. Те подчертават не само технологичния напредък, но и стремежа към добавена стойност за клиента и обществото.