Цигарена фабрика Пловдив обяви междинни цени на цигарените си продукти. Обявените цени, с които на практика компанията ще намали печалбата си, са маркетингов ход за привличане на повече потребители. Кутия с 20 цигари The King се продава на цена от 2.80 лв., а кутия Merilyn Slims - 3 лв.

Цените ще бъдат временни и трябва да изиграят своята роля спрямо потребителите. Основната им идея е да се намали ценовият шок на потребителите на тютюневи изделия след влизането на новия по-висок акциз.

От началото на годината досега Цигарена фабрика Пловдив е внесла в републиканския бюджет над 36 млн. лв. от акцизи ДДС и осигуровки. Назначени са били над 260 служители във фабриката, които работят на двусменен режим на работа с цел да бъдат изпълнение заявките на дистрибуторите. Фабриката произвежда цигари и на ишлеме в други страни.

Всяка от марките на фабриката в Пловдив е спечелила малко над 1 % пазарен цял. Четирите разновидности на продуктите The King и Merilyn Slims в момента покриват около 2 % пазарен дял на цигарения пазар. Целта на компанията да покрие 10 % от пазарния дял у нас до края на 2009 г. вероятно ще бъде изпълнена.

Цигарена фабрика Пловдив е изтеглила от пазара след 30 март малко над 30 тона цигари, които ще бъдат унищожени, защото са със стари бандероли. Агенция Фокус