Бутилката на DEVIN ще бъде изцяло заменена с нова, олекотена и с напълно различна форма, съобщиха от компанията.

Основната причина за пазарния ход е въведения в експлоатация модернизиран завод, с който Девин АД ще отговори на световните тенденции към екологично ориентирано производство.

В резултат, новата бутилка на DEVIN е олекотена с 15% в сравнение с предишната, като по този начин щади повече околната среда.

”Бутилката е избрана в резултат на множество тестове, за да отговори адекватно както на изискванията на съвременния потребител и екологичната политика на компанията, така и на целите ни за родния и съседните пазари” коментира Цветан Лъжански, главен изпълнителен директор на Девин АД.

Бутилката ще бъде подкрепена с национална медийна кампания с основно послание „Нова бутилка, ново усещане”, зад чиято креативната концепция и реализация стои творческия отдел на рекламна агенция Leo Burnett.

На родния пазар бутилките ще се появят първоначално в разфасовки от 0.5 л и 1.5 л., като до края на месеца ще бъдат заменени и тези на големите семейни разфасовки, последвани от газираната минерална вода, допълва Лъжански.

Паралелно с модернизацията на производствените мощности в гр. Девин, в завода на компанията тече и стандартизация по ISO14001:2004 (Системи за управление на околната среда), която се очаква да приключи в края на месец май.

В днешната сесия книжата на компанията добавят 0.62% до 4.85 лв. за лот, при прехвърлени 1 705 лота.

* Не е препоръка за вземане на инвестиционно решение.