Голям интерес към българската козметика се наблюдава в Близкия изток. Това обясни Димитър Луканов, изпълнителен директор на козметична компания.
По думите му именно там се очаква ръст на продажбите, заради по-достъпните цени на родната козметика.
В същото време пазарът у нас остава свит, като потреблението продължава да намалява.
В тази обстановка българските компании в областта на козметиката заемат пазарен дял от около 15%.
Като количество продажбите намаляват, но като стойност запазват обема си. Оказва се, че компаниите са прибегнали до увеличение на цените си.
При различните продукти увеличението в цените е между 50 и 100% за последните няколко години, коментира още Луканов.
Освен намирането на нови пазари, родните компании се опитват да разработват и атрактивни за потребителите продукти, за да компенсират спада на продажбите в кризата.
Коментари
0