За да е успешна националната туристическа реклама на България, са нужни повече средства от осигуряваните досега от бюджета и равномерното им разпределение в рамките на календарната година. Това каза в интервю за Дарик Анелия Крушкова, председател на Държавната агенция по туризъм.

Всеки, който е бил на това място, е изстрадал липсата на средства. Това е страдане, не е някакво нормално състояние, коментира председателката на Държавната агенция по туризъм.

Не искам да се оплаквам по никакъв начин, но няма вариант, при който да се прави реклама с тези средства, които има, допълни тя.

Крушкова обясни, че в течение на годините наистина имало допълнителни средства, които са били предоставяни и то не малко. Като ги съберем накрая наистина стават сериозни средства, каза тя.

По думите й големият проблем е бил, че тези средства не са били бюджетирани още в началото на годината. Те са се изсипвали в края на годината в последната една седмица, много често последните няколко дни и наистина е трябвало да бъдат усвоени на секундата, за да не се загубят.

Крушкова обясни, че ведомството й е било подготвено за този момент, но подчерта, че ако тези пари ги е имало регулярно през цялата година и те са официални средства, които се дават на Държавната агенция по туризъм, „тяхното изразходване би било много по-целесъобразно и по-умно”.