Германската търговска верига МЕТРО обяви, че продажбите на компанията са нараснали с 2.6% до 67.3 милиарда евро през 2010 г.

След като отвори 100 нови магазина в 25 страни компанията, която е трета по големина в света в сегмента на супермаркетите, е успяла да запази позициите си въпреки тежките метеорологични условия по време на Коледните празници в Европа, които до голяма степен попречиха на бизнеса.

За 2011 г., от МЕТРО очакват по-голям растеж заради програмата за разширяване и повишената производителност.

През четвъртото тримесечие на миналата година продажбите на компанията са нараснали с 1.6% до 19.7 милиарда евро. Най-силен ръст е регистриран в регионите на Азия и Африка, където продажбите са се увеличили със 17.1% до 2.7 милиарда евро.

В Германия обаче, е бил регистриран спад с 1.4% до 26.1 милиарда евро. В България МЕТРО има 13 магазина, в които работят над 2600 служители.

Днес акциите на компанията поскъпват във Франкфурт с 0.66%, до средно 53.02 евро за лот.