Philips, най-големият в Европа производител на електроника, обяви нетна печалба от 44 млн. евро за второто тримесечие на 2009 г. Анализаторите очакваха групата да отчете загуба в размер на 125 млн. евро за периода.
Въпреки това данните се оказаха с 94% по-слаби спрямо същия период на миналата година. Спадът се дължи на "продължителния слаб пазар", отбелязват от Philips.
Продажбите на компанията за второто тримесечие на годината възлизат на 5.23 млрд. евро, или с 19% по-малко спрямо съответното тримесечие на 2008 г.
Не се наблюдава подобрение на пазарите на стоки за широка употреба или за професионални цели през последните три месеца, коментира изпълнителният директор на групата Жерар Клайстерлее.
През януари компаняита обяви съкращаването на 6 хил. работни места по света през тази година. Bloomberg
Коментари
0