Близо 4 млн. лв. ще се опита да набере от пазара Орфей клуб Уелнес АД. Дружеството е специализирано в туристическата и уелнес индустрия, като развива дейността си в специализирани бази за отдих в страната, основно в Пловдив, Хисаря, Смолян и Велинград.

Предстои първично публично предлагане на 4 млн. акции, с приходите от което дружеството възнамерява да привлече капитал за осъществяване на инвестиционни намерения, свързани с налагане на продукта "Уелнес за всеки", реконстуркция, ремонт и обновяване на бизнес мрежата в страната.

За ремонтни работи и поддръжка на базите ще бъдат необходими общо 1.8 млн. лв. За изграждането на хотел и ресторант в Пловдив са предвидени 930 хил. лв., а с 1.3 млн. лв. ще бъде развит собственият туристически продукт "Уелнес за всеки".

Номиналната стойност на всяка от новите 4 млн. акции е 1 лв., а минималната емисионна цена е 1.01 лв. Конкретната емисионна стойност на книжата ще бъде определена по метода "бук-билдинг" от водещия мениджър на предлагането ИП Популярна каса-95 АД.

Ще се приемат лимитирани и до 30% пазарни поръчки, а самото подаване на поръчки ще продължи една седмица. Началото на подписката е 26 октомври, като записването ще продължи до 5 ноември. Цената на отсичане ще стане ясна на 6 ноември, след което ще се постъпи към заплащане на записаните акции.

Дружеството е учредено през 2007 година в Пловдив с основни акционери Иновационен фонд Д-1 АД и корпорация за технологии и иновации Съединение АД.

Системата на управление е тристепенна, като ръководният състав е от трима изпълнителни директори: Величка Делчева, Наско Начен и Радостина Василева.

Бяхме готови да направим първичното публично предлагане още през февруари. Омръзна ни да чакаме, каза на представянето пред инвеститори изпълнителният директор Наско Начев. Според екипа му има индикации, че е икономическата обстановка се подобрява. Искаме да развдижим пазара и да променим разбирането за уелнеса продукт и за франчайз търговия, каза още Начев.

Обвиняваха ни, че сме много смели да правим първично публично предлагане в тази криза. Истината е, че като хора, които се занимаваме със сериозен бизнес, си направихме много точна сметка и искаме да спечелим, каза изпълнителният директор Величка Делчева. Искаме да продаваме продукта "Уелнес за всеки", който е насочен към българина със средни възможности, а също и да го продаваме в чужбина. Има туристическа ниша и ние искаме да я заемем. 

Делчева разкри, че вече има проявен интерес за записването, включително и от чужбина. Това ще е 18-та компания от сектор туризъм, която се качва на борсата. Предвиждаме след време да пуснем за търговия между 21 и 25 млн. акции от капитала на дружеството, а очакванията ни са първоначално за прилична, а след това и за добра ликвидност, добавиха от мениджмънта на Орфей клуб уелнес АД.

На въпрос какви са очакванията им за успех на IPO- то, Наско Начев заяви, че 4 млн. лв. не са голяма сума за пазара. Даже спекулативно да се участва в IPO- то, да се купят акции и да се продадатат след това, при тези ниски цени, пак си заслужава участие, смята изпълнителният директор.

Както е записано и в проспекта на дружеството, одобрен от Комисията за финансов надзор, и една акция да бъде записана, IPO-то на Орфей клуб Уелнес АД ще се счита за успешно. 

* Не е препоръка за вземането на инвестиционно решение!

** Табличната информация е от проспекта на дружеството за Първично публично предлагане на акции.