Ръст на инвестициите в пивоварния сектор за 2014 г. отчете Съюзът на пивоварите в България.

През изминалата година компаниите – членове на браншовата организация, са вложили общо 73 млн. лв. в капиталови инвестиции за развитие на индустрията, спрямо 57 млн. лв. през 2013 г.

В същото време, през 2014 г., която се отличаваше с нетипично студено време и проливни валежи, компаниите са реализирали продажби в размер на общо 4 873 350 хектолитра пиво или 5% по-малко спрямо отчетените за предходната година.

Пивопроизводителите продължават активно да разширяват портфолиото си, като предлаганите от тях нови опаковки и разфасовки бира през 2014 г. са над 20.

През миналата година членовете на Съюза на пивоварите са позиционирали на пазара и 10 нови марки: Stolichno Weiss, Zagorka Maxx 0,0%, Ариана Радлер Розов Грейпфрут, Amstel Premium Pilsener, Kamenitza Fresh Blackcurrant & Lime, Carling Lager, Blue Moon, Kamenitza Тъмно Cherry, Erdinger и Хелиос.