В следващите два дни Мобилтел ще извърши планирана профилактика. Предстоящите действия са рутинни и са планирани да се проведат през уикенда, стана ясно на среща с журналисти днес с главния технически директор на компанията Хорст Пертл.

Процесът е планиран по начин, който да запази обичайния темп на работа в компанията. Магазините и партньорската мрежа ще работят както обикновено, а всички услуги на мобилната и фиксираната мрежа ще бъдат достъпни без проблем.

По време на профилактиката някои от информационните услуги на компанията, като проверка на сметка и отстъпки, ще бъдат временно недостъпни през каналите за самообслужване (STK менюто на телефона, Vodafone live! портал, сайта на М-Тел и IVR меню) и при свързване със сътрудник на *88. Временно ще бъде ограничена и промяната на услуги през каналите за самообслужване.

Всички други процеси – свързаност, функциониране на мрежата, приемане на документи в магазините и покупки, ще протичат нормално.