Макар и бавно, тенденцията към постоянен спад в продажбата на автомобили се забавя. Това отчитат от Асоциацията на автомобилните производители и техните представители в България (ААП).

За периода януари – юли в страната са продадени общо 10 710 нови автомобили, камиони и автобуси, докато за същия период на миналата година те са били 17 376. Само за юли членовете на асоциацията са продали 1712 нови превозни средства.

Продадените нови леки автомобили за периода са 10 267, а само за юли са 1663. Спадът спрямо седеммесечния период на 2009 г. е 38,60 процента, също по-добър резултат от предходните периоди на годината.

Продажбите на Ford са 1015 бройки за периода, а на Volkswagen са 896.

С малка разлика следва Peugeot с 853 леки автомобила. Dacia държи позиция в челото с продадени 728 нови коли, а Citroen е с 684. От Skoda отчитат 634 реализирани бройки за периода, а при Shevrolet те са 614.