
Цигарите и тютюневите изделия поскъпват
Цените на цигарите и тютюневите изделия ще се повишат с между 20 и 40 стотинки. Причината е, че от 1 март влиза в сила четиригодишен акцизен календар за цигарите и останалите тютюневите изделия, който ...

Цените в магазините са спекулативно завишени с поне 1/3
Според Института за социални и синдикални изследвания към КНСБ след пиковите стойности на основните суровини на международните пазари през лятото 2022 година е започнал постепенен процес на успокоение ...

Стартират масови проверки в търговската мрежа у нас
Комисията за защита на потребителите, съвместно с Българската агенция по безопасност на храните и Национална агенция за приходите, започват от днес масирани проверки в търговската мрежа в цялата страна. Основен ...

Нинова настоява за таван на цените на храните
Мерките за намаляване на цените на храните, обявени от служебния кабинет, няма да свършат работа. Решението е таван на цените на продуктите от потребителската кошница, написа във Facebook профила си лидерът ...

Завишени ли са изкуствено цените на храните у нас
През изминалата 2022 г. инфлацията при храните у нас е била 26%. Това каза в студиото на...

Колко струват най-масовите домакински стоки у нас и в Европа
Двуцифрен ръст в цените на стоките, които най-често използваме в домакинствата за последната година. Това отчитат търговци на продукти за лична хигиена, перилни и почистващи препарати. В търсене ...

Пазаруваме на кредит и от спестяванията
С повече настроение и по-щедри покупки посрещнахме Новата година, показва проучване на една от големите агенции за пазарни проучвания и е проведено през декември в потребителския панел на компанията. Въпреки ...

Скрити уловки при пазаруване на промоция
Пазаруването по време на намаления след празниците крие своите рискове. Все повече хора избират да купят уреди, стоки и дори храна онлайн. А сайтовете на магазините са пълни с промоции, коя от коя по-привлекателни. Това ...

Българите харчат до 100 евро на човек за храна по празниците
Потребителите в страните от ЦИЕ-6 ще похарчат почти 50% повече за храна по празниците в сравнение с 2019 г. Проучване , проведено от Colliers сред потребители от България, Чехия, Унгария, Полша, Румъния ...

Внимавайте с новата мода в търговската мрежа с клиентски карти
Процентното намаление е това, което най-много привлича потребителите, а не цената която трябва да платят, заяви пред БНР Габриела Руменова - създател на платформата "Ние, потребителите". Тя добави, че ...