Веригата “Пикадили” се преструктурира, като затваря някои от малките си магазини и се фокусира към обновление и отваряне на още обекти в моловете и големите търговските центрове.

“По този начин целим да привлечем клиенти от средния клас, по-платежоспособни, търсещи модерното и изисканото. Това са активни хора, пътували по света, които ценят разнообразието, съобщи за “24 часа” Таня Косева-Бошова, директор на “Пикадили”.

Стратегията за развитие на веригата е направена след маркетингови проучвания. Те показвали, че именно представителите на средната класа са типът клиенти, които харесват бранда и чрез които компанията ще се открои от своите конкуренти.

“Пикадили” ще концентрира усилията си върху модернизиране и обновяване на магазините си предимно в София и във Варна, откъдето веригата стартира и е добре позната на клиентите.

Не се отказваме напълно от малките магазини, тези, които са на добри локации ще останат, уточни Бошова.

На служителите в закритите обекти компанията ще предложи алтернативна работа в останалите магазини. Там щели да имат нужда от повече персонал, защото ще се набляга на щандове с прясна риба и свежи плодове и зеленчуци.

Целта ни е “Пикадили” да расте, но с ясно формулирана стратегия и без лутанията, които са допускани през годините от предишните собственици, каза още Таня Косева-Бошова. Идеята е да се акцентира, че веригата е българска, което я отличава от повечето конкуренти. Планираното обединение с “Карфур” окончателно е отпаднало и “Пикадили” ще се развива самостоятелно.

Ще се отварят и нови магазини. Вече бил сключен договор за обект в търговски център “Европа” близо до летище София.

Част от стратегията за модернизиране е вече започналият ремонт на супермаркета в “Сити център София”. Предстои обновяване и на търговските обекти в Сердика - Център и мол “София”.