Четири и половина пъти ръст в продажбите на облекла, обувки и аксесоари, както и предмети за бита отчита един от популярните у нас сайтове за търговия, като приходите за 2012 г. достигат 16,5 млн. лв. За сравнение в предходната година постъпленията са били 3,8 млн. лв.

Оттам обясняват, че ръстът се дължи на предлагането на разнообразни стоки от популярни марки с голямо намаление. Така сайтът се явява своеобразен онлайн аутлет, който предлага и утвърдени български марки на разпродажба.

Клиенти на платформата обаче се оплакват, че често за стоките трябва да се чака дори повече от месец, макар от фирмата да изпращат извинителни мейли.

Потребителите, платили онлайн с кредитна карта, получават поръчката си безплатно, а онези, които избират наложен платеж, доплащат и за куриерската услуга.

Като цяло в България расте броят на хората, които избират пазаруване онлайн от родни сайтове, като изборът вече се базира първо на доброто име на сайта, а после и на разнообразието от платежни методи, които предлага.

В над 70 на сто от случаите обаче клиентите предпочитат наложен платеж пред употребата на кредитна или дебитна карта.