Чак след като получат месечните си сметки за топла вода, абонатите на централното парно могат да поискат надвнесените суми след годишното изравняване, обясниха топлофикациите в страната.

Във фактурите за август ще бъдат включени или сумите, които потребителят има да получава - със знак минус, или парите, които има да плаща след изравняването. В момента тече 30-дневен срок за обжалване на изравнителните данни. Той е различен за всеки абонат и влиза в сила от датата на получаване на изчисленията.

Потребителите, които имат да получават пари от топлофикация, могат да изберат два варианта - да оставят парите в дружеството и бъдещите им сметки да се покриват от тях, или да си ги поискат. "Топлофикация София" обясни, че желаещите да си върнат парите могат да идат на касите на всеки топлорайон.

Повече информация за тяхното местоположение може да се получи от дежурния телефон на дружеството.

Столичното парно предупреждава, че от сумата, която имате да получавате, се приспада месечната ви сметка за август. Могат да ви бъдат удържани и други суми, ако не сте си плащали сметките към дружеството редовно.

Няма краен срок да ви върнат парите.