
Търговският ни дефицит достигна до 6.5% от БВП
Разликата между вноса и износа през месец август води до 121.4 млн. евро търговски дефицит, показват данните на Българската народна банка. През летния месец е внесена продукция за 1.9 млрд. евро и е изнесена ...

Февруари не успява да стопи минуса през търговския баланс
През месец февруари българските износители успяват да наваксат част от изоставането в износа за трети страни, но въпреки това той остава по-нисък от миналогодишния. След като в началото на година бе отчетен ...

Турция и Китай компенсират дефицита ни с Русия
През януари дефицитът на България в търговията с Русия се наду до 540 млн. лв., след като през януари 2010 г. бе 402 млн. лева. Това означава, че на годишна база дефицитът ни с Русия е нараснал с 34%. ...

7 млрд. лева е търговският дефицит през 2010 г.
7 млрд. лева е търговският дефицит на България през 2010 година. Това показват предварителните данни, публикувани днес от Националния статистически институт. Изнесените от България стоки са 30.4 млрд. ...

Минусът пред търговското ни салдо стана по-голям през ноември
Спадът на преките чуждестранни инвестиции у нас към 11-те месеца на 2010-та година спрямо същия период на 2009-та година е от 32.15% до 894.7 млн. евро, което се равнява на 2.5% от Брутния вътрешен продукт ...

Услугите дърпат икономиката ни през октомври
Активите на българските фирми в чужбина продължават да нарастват, показват данните на Българската народна банка за 10-те месеца на 2010 година. За времето от януари до края на октомври сме инвестирали ...

Минусът в търговското ни салдо с 3.4 млрд. лв. надолу за година
Износ за 22 млрд. лв. и внос за 26.4 млрд. лв. е осъществен у нас за първите 9 месеца на годината. Това формира отрицателно търговско салдо от 4.4 млрд. лв., което е с над 3.4 млрд. лв. по-малко от отчетеното ...

Изнасяме повече за Китай и Република Корея
Износът на България за третите страни през периода януари - май 2010 г. се е увеличил с 40.6% спрямо съответния период на предходната година и възлиза на 4.2 млрд. лв. Основните търговски партньори на ...