жалби

Потребители

Какви права имаме при закъснял или отменен полет

Европейският потребителски център - България има значително увеличаване на жалбите, оплакванията и запитванията, свързани със закъснели полети. Това каза пред БНТ директорът на центъра Соня Спасова. При ...

0

Потребители

Oтменен полет - какви са правата ни на пътници

Стотици отменени и закъснели полети заради липса на персонал след пандемията. Пътниците са принудени да чакат с часове по европейските летища. Според Богомил Николов от "Активни потребители" пътуванията ...

0

Работа

Изтича срокът фирмите да назначат служител по жалби

Всички предприятия с над 50 служители и с годишен оборот над 10 млн. евро трябва да въведат вътрешна процедура за разглеждане на сигнали за нередности. Директива на ЕС задължава да бъде назначен и специален ...

0

Битови сметки

Хиляди жалби за лошо качество на тока и водата

Хиляди са жалбите за лошо качество на водата и тока, заяви омбудсманът Диана Ковачева в интервю за предаването „Здравей, България“ по ...

1

Туризъм

Мизерия вместо лукс по време на All Inclusive почивка

Мизерия вместо лукс по време на All Inclusive почивка. Зрители на ...

1

Ваканция

Какви са най-често оплакванията ни от почивката на морето

„Категорично нарушенията по курортите са по-малко. Сезонът е много различен. Потребителите са по-малко, съответно жалбите също. В началото на годината беше затворено почти всичко. Коректността на търговците ...

0

Здраве

Двойно повече жалби за нарушени здравни права

Близо два пъти са се увеличили за последните 3 години жалбите, които са само в областта на темата, свързана с права на здравеопазването. За миналата година те са над 1000, ако не броим жалбите свързани ...

0

Ваканция

Какво е важно да предвидим при планиране на лятната почивка

Засилване на жалбите срещу туроператорите заради пропаднали екскурзии в чужбина очакват от Асоциация „Активни потребители“. Пред БНР председателят ѝ Богомил Николов припомни, че в средата на май изтече ...

0

Битови сметки

Топлофикация: Под 1% са жалбите за изравнителните сметки

И тази година имаше сигнали за проблеми с изравнителните сметки за парно на столичани. Жалбите са около 2 000 на над 400 000 абоната. "С изравнителните сметки вече сме на финала. Някои от топлинните ...

0

Услуги

Най-много се оплакваме от ВиК операторите

Близо 50 хиляди граждани са получили съдействие от омбудсмана през 2019 година. Над 22 хиляди души са се обърнали към институцията с подписки по конкретни въпроси, а броят на получените жалби и сигнали ...

0