жалби

Туризъм

Мизерия вместо лукс по време на All Inclusive почивка

Мизерия вместо лукс по време на All Inclusive почивка. Зрители на ...

1

Ваканция

Какви са най-често оплакванията ни от почивката на морето

„Категорично нарушенията по курортите са по-малко. Сезонът е много различен. Потребителите са по-малко, съответно жалбите също. В началото на годината беше затворено почти всичко. Коректността на търговците ...

0

Здраве

Двойно повече жалби за нарушени здравни права

Близо два пъти са се увеличили за последните 3 години жалбите, които са само в областта на темата, свързана с права на здравеопазването. За миналата година те са над 1000, ако не броим жалбите свързани ...

0

Ваканция

Какво е важно да предвидим при планиране на лятната почивка

Засилване на жалбите срещу туроператорите заради пропаднали екскурзии в чужбина очакват от Асоциация „Активни потребители“. Пред БНР председателят ѝ Богомил Николов припомни, че в средата на май изтече ...

0

Битови сметки

Топлофикация: Под 1% са жалбите за изравнителните сметки

И тази година имаше сигнали за проблеми с изравнителните сметки за парно на столичани. Жалбите са около 2 000 на над 400 000 абоната. "С изравнителните сметки вече сме на финала. Някои от топлинните ...

0

Услуги

Най-много се оплакваме от ВиК операторите

Близо 50 хиляди граждани са получили съдействие от омбудсмана през 2019 година. Над 22 хиляди души са се обърнали към институцията с подписки по конкретни въпроси, а броят на получените жалби и сигнали ...

0

Ваканция

Бум на жалби – не връщат пари за отменени пътувания

Основните жалби и сигнали, които получава тази година Комисията за защита на потребителите, са свързани с отменени почивки. За последните месеци много случаи има такива, заяви председателят на комисията ...

0

Туризъм

Жалбите в туристическата сфера са два пъти повече от миналата година

Комисията за защита на потребителите (КЗП) е констатирала четири-пет нарушения при извършени около 230 проверки по Черноморието. Това съобщи пред БНР председателят на КЗП Димитър Маргаритов.  Нарушенията ...

0

Потребители

От отказани резервации и мръсотия се оплакват почиващи по морето

Имаме сигнали от потребители, резервирали услуга индивидуално, с проблеми при настаняването. Имаме редица такива сигнали за Северното Черноморие, където е резервирано хотелско настаняване с ол инклузив, ...

1

Транспорт

Жалбите за провалени пътувания се увеличават

Жалбите, свързани с провалени пътувания се увеличават, заяви за БНР Соня Спасова, директор на Европейския потребителски център - България. Тя подчерта, че всички потребители имат еднакви права, независимо ...

0

Транспорт

Кой помага да защитим правата си на пътници при полет

43% от гражданите на ЕС, които са пътували със самолет, влак, автобус, кораб или ферибот в последните 12 месеца са наясно, че пътниците в ЕС имат определени права. Това показват резултатите от проучване ...

0

Ваканция

Ръст на жалбите за отказани почивки

Увеличават се жалбите на хора, отказали се от своите почивки, пътуване или настанявания в други страни от ЕС.  "От началото на март досега жалбите са около 10%, докато за същия период на миналата година ...

0

Потребители

Близо 1000 жалби срещу сметките за ток и парно

Общо 818 жалби са получени в Комисията за енергийно и водно регулиране през 219 г. в сектор Енергетика, като най-много са недоволните от услугите на ЧЕЗ. Това показва годишният доклад на регулатора ...

0

Пазаруване

Бум на жалби за дефектни стоки в интернет

Сигнали на потребители за отказано право на рекламация откриваме във форумите в социалните мрежи. Най-често – при открит дефект след пазаруване в интернет, търговците отказват ремонт или смяна на стоката, ...

0

Потребители

Кои оферти са твърде добри, за да са истински

Мрежата на Европейските потребителски центрове реши да посвети месец февруари на кампания за безопасно пазаруване онлайн. За инициативата пред БНР сподели Соня Спасова, директор на Европейския потребителски ...

0

Услуги

ВиК услугите - първенец по оплаквания от народа

Тази година имаме най-много постъпили жалби, свързани с достатъчно вода, заяви пред БНР омбудсманът Диана Ковачева. „В институцията жалбите срещу ВиК услуги са най-много – стотици жалби от цялата страна, ...

0

Потребители

Оплакваме се най-много от монополни дружества

Близо 25 на сто от жалбите, подадени през тази година, са заради нарушени права на потребители и са най-вече срещу монополни институции, каза вчера във Варна омбудсманът Диана Ковачева. Тя уточни, че ...

1

Пазаруване

Как мобилните оператори заблуждават клиентите

Асоциация „Активни потребители“ посочва най-честите проблеми, с които се сблъскваме, когато сключваме договор с мобилен оператор.   Минават години, сменят се собственици и мениджъри, предлагат се нови ...

5

Пазаруване

Как мобилните оператори заблуждават клиентите

Асоциация „Активни потребители“ посочва най-честите проблеми, с които се сблъскваме, когато сключваме договор с мобилен оператор.   Минават години, сменят се собственици и мениджъри, предлагат се нови ...

0

Съвети и мнения

Държавата харчи 25 млн. лева на ден за обществени поръчки

Рекордните над 25 млн. лева дневно харчи държавата за обществени поръчки от началото на годината до 27 юли. Това показват данните на Агенцията по обществените поръчки, цитирани от ...

1