Красивите гледки от избрания от туристите хотел за лятна почивка се оказват само на снимки. Вместо обещания басейн заварват непочистен гьол, а вместо пищни All Inclusive трапези – обикновена закуска.
Сигнали за мизерни условия и лошо обслужване по Черноморието не липсват и това лято. В пика на сезона туристите по морето се оплакват от лоша хигиена, нередовно почистване на стаите и сериозно разминаване между обещаните и предоставените услуги. А в някои хотели в препълнените курорти - дори при резервация туристите се оказвали без свободна стая.
Когато влязохме в хотела, се оказа, че няма нищо общо с това, което се рекламираше на сайта, разказва Зорница Богданова. Според сайта хотелът в Приморско трябва да е с басейн, паркинг и просторни стаи.
Лоша хигиена в хотела - най-честото оплакване това лято
Пристигайки се оказва, че басейнът не е ползван от години, All Inclusive е обикновена закуска на бюфет, миризмата в стаите нетърпима, а паркинг няма.
istock
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
1