"Проблемът на българския туризъм, освен нещата, които трябва да оправим, свързани с инфраструктура, с логистика, с популяризиране, с някои неща откъм качество, с това да имаме една запазена природа и да нямаме презастрояване, което никой не желае, е негативната пропаганда, която наистина се появява навсякъде вече и наистина, ако прегледаме детайлно, ще видим, че много лоши примери имаме и навън“, заяви пред БНР Константин Занков от Института за анализи и оценки в туризма.

Според него не трябва на преден план винаги да излизат скъпите шезлонги и чадъри на Черноморието ни, тъй като и в Гърция има такива.

Разграничават ползването на чадър и шезлонг от други плажни услуги


Занков заяви, че българинът обича да пътува, както и обича да посещава Гърция.

"Това е една хубава дестинация, която предлага плажна ивица от 15 000 километра, докато в България това са 400 км. Предлагаме различни туристически продукти, но определено има плюсове и минуси и на двете дестинации. В понеделник към Гърция пътуваха не само пътешественици и туристи за летния сезон, но пътуваха изключително голям брой служители и работници, които отиват да работят там за лятото“, уточни той.

istock
istock

Българският туристически продукт определено има нужда от много промени и доста подобрения, които трябва да се направят, но пък имаме много добри примери, отбеляза Занков.

Според него, имаме много комплекси, работещи по еталон, от които пътешествениците са много доволни, които предлагат едно невероятно качество.

"Имаме лоши примери и навън, имаме лоши примери и в България“. 

За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg