„Топлофикация София“ стартира нова инициатива – мобилна приемна, която има за цел да улесни достъпа на клиентите до услугите на дружеството и да подобри комуникацията с тях.
Идеята е експерти от компанията да бъдат на терен в различни квартали на столицата, където ще отговарят на въпроси, ще консултират граждани по административни и технически теми, ще приемат сигнали и предложения.
Край с прогнозните сметки за парно от края на 2026 г.
Кога и къде започва?
Инициативата стартира на 5 юни, сряда, от 16:00 до 20:00 ч. пред Националния дворец на културата. След това мобилната приемна ще обикаля различни локации в София, сред които:
– парк „Света Троица“;
– ж.к. „Люлин“ 8 (до магазин Billa);
– пред метростанция „Стадион Васил Левски“;
– парк „Младост 3“;
– Северен парк в ж.к. „Надежда“.
Графикът на посещенията ще бъде публикуван предварително на сайта на дружеството и във Facebook страницата му. Приемната ще функционира всеки четвъртък, петък и събота, като ще обслужва клиенти в пиковите часове, за да достигне до възможно най-голям брой потребители.

Какво ще предлага мобилната приемна?
Според съобщението на „Топлофикация София“, фокусът ще падне върху:
– популяризиране на електронните услуги, включително новото мобилно приложение „Моето топло“, чрез което клиентите могат да плащат сметки онлайн;
– помощ за възрастни клиенти, които имат нужда от съдействие при инсталация и работа с мобилното приложение;
– разяснения за изравнителни сметки, общи и индивидуални фактури, срокове за изготвяне и възражения;
– информация за преминаване към електронна фактура и месечна равна вноска;
– съвети за оптимизация на разходите и помощ за хора с ограничен достъп до дигитални услуги;
– консултации относно смяна на уреди за дялово разпределение с устройства с дистанционен отчет, каквито всички домакинства трябва да инсталират до 31 декември 2026 г., съгласно действащото законодателство.
Как да смените лесно партидата си за ток, вода и парно в София
Инициативата цели да приближи дружеството до клиентите и да отговори на реални нужди и проблеми, включително чрез лично присъствие и директен диалог. Според „Топлофикация София“, това е част от усилията за по-прозрачна, отворена и цифрово ориентирана услуга към столичани.
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook или Google News Showcase