В  днешния динамичен свят на разрастващ се дигитален бизнес БОРИКА АД представя най-новата си иновация - плащане чрез InfoPay Checkout. Тази финтех услуга представлява удобен метод за плащане, който се интегрира лесно в онлайн платформи.

С този иновативен подход, водещата компания в областта на финансовите услуги, предоставя на търговците и техните клиенти допълнителна възможност за онлайн разплащания чрез банков превод, директно в техните онлайн магазини. InfoPay Checkout не просто предоставя удобство, но и залага на повишена сигурност в целия платежен процес.

Според данни на МВФ България е на трето място по ръст на електронната търговия сред 37 страни в Европа, като това неизбежно означава, че този бизнес се развива с бързи темпове. Някои сред честите предизвикателства пред онлайн търговците обаче са недовършените покупки, които остават в кошницата, без да се платят впоследствие. Много често причината за това е твърде дългият процес по въвеждане на информация при плащане. Именно изграждането и развитието на едно по-добро клиентско изживяване тласка компаниите да интегрират нови услуги и методи за плащане, чрез техните онлайн платформи.

Кой може да се възползва от новата услуга на БОРИКА?

iStock/Getty Images

Това могат да бъдат всички търговци с онлайн магазини, разработчици на платформи за онлайн магазини, ютилити компании, застрахователни компании и всички големи търговски вериги.

Търговците може да ползват иновацията, като се регистрират като клиенти на платформата InfoPay, създадена в съответствие с директивата PSD2 на ЕС и Закона за платежните услуги и платежните системи, които регламентират условията за т.нар. Отворено банкиране (Open banking).

За тях предимствата от новия метод на плащане на БОРИКА са, че ще успеят да намалят грешките при оформяне на платежните нареждания, ще подобрят клиентското изживяване, което от своя страна ще доведе до увеличен потенциал за ръст на продажбите.

Достъпът до средствата от онлайн продажбите ще бъде по-бърз и ще бъде оптимизирана реконсилацията. Да не забравяме и по-ниски разходи от такси и комисиони към обслужващата банка, спрямо таксите и комисионите при плащанията с банкови карти, както и плюсовете от възможността за автоматизирано въвеждане в ERP системата на търговеца.

Макар и насочена основно към бизнесите, които предлагат онлайн плащания, тази услуга ще окаже влияние и върху крайните потребители. За тях плюсовете са, че могат да плащат по още едни начин - чрез банков превод, директно в онлайн магазина (платформата). Клиентите посочват единствено банката, в която притежават сметка с активно онлайн банкиране, и от която желаят да се извърши плащането. Няма да се налага да изписват номера на сметката си, сума и основание за плащане. Цялата тази информация ще бъде въведена автоматично.  

БОРИКА

Чрез новата финтех услуга БОРИКА подчертава ангажимента си към крайните потребители да внедрява и предлага най-съвременни платежни решения. Въпреки че кешът все още има доста голям дял в онлайн пазаруването, тенденцията е към нарастване на новите методи на плащания.