Компанията OpenTable, която е оператор на система за резервации в ресторантите, е постигнала цена от $ 20 на акция при първичното си публично предлагане, като по този начин е набрала 60 млн. долара.
Това е първото IPO на щатска компания, реализирано на Nasdaq за 2009 година и 7-мо за Съединените американски щати. Компанията е продала 3 млн. книжа при очакван ценови диапазон от 16-18 долара на лот.
OpenTable, чиито клиенти са изтъкнати заведения като New York's Union Square Cafe и Tom Layton, има в листата си над 10 000 ресторанта в щатите, като се стреми да я увеличи на 30 000 заведения и закусвални.
По-скъпата оценка на пазара, надвишила с 30% зададените параметри на емисията, изненадаха силно анализаторите, които разчитаха на резултата от $ 366 000 печалба за тримесечието, свършило на 31 март, реализирано от базираната в Сан Франциско компания. CNBC
Коментари
0