128% ръст на онлайн продажбите у нас по време на „Черен петък“ (Black Friday) отчита статистика на компания RTB House през ноември 2015г.

Крайният трафик на уебмагазините е с 40% повече при средни 30% по време на уикенда.

Онлайн продажбите в страната се покачват с 58% повече, в сравнение с останалите пазари по време на Black Friday.

Анализите на над 40 пазара сочат, че „черният петък“ не е само ден за разпродажби, а генериран импулс, от който зависят дългосрочни резултати в търговията.

„Ако търговците предложат най-добрите онлайн сделки, точно когато клиентите ги търсят, шансът марката да постигне разпознаваемост и имиджово позициониране е много по-голям. Особено ако се ползват реклами, предназначени и индивидуално насочени към конкретни потребители. Това е най-мощният инструмент за поощряване на покупките от страна на най-важните посетители и за максимизиране възвръщаемостта на инвестицията“, съветва регионалният мениджър на RTB House Каталин Емилиан.

Вижте още: 

Как Sravni.bg ще ни помогне за коледното пазаруване 

7 типа поведение при пазаруване