От доста време приложението Instagram е място, където всеки може да почерпи модно вдъхновение. Не винаги обаче е лесно да откриеш от къде да си купиш желания аутфит.

В началото на седмицата от компанията обявиха старта на нов инструмент, който помага при закупуването на продукти от „Insta Stories“ и от самото приложение.

Instagram тестваше опцията за пазаруване в т.нар „истории“ от юни, но успяха да пуснат услугата през тази седмица. Марките могат да добавят етикет на по един продукт в „история“, а потребителите могат да го докоснат, за да видят повече информация за него, като например цената му. 

В страницата за търсене ще се показват препоръчано съдържание за вас – ще бъде създаден нов канал за пазаруване, който ще показва артикули на марки, които сте харесали или които могат да ви заинтересуват.

„Ако искахте да пазарувате в Instagram, определено беше много работа“, заяви Вишал Шах, директор „Продуктов мениджмънт“ на Instagram. „Трябваше да скролвате във фийда и да прескачате от профил на профил“, допълни той. По негови думи новият канал има за цел да улесни потребителите да пазаруват, когато им се иска.

Това не е първият път, в който Instagram пуска услуга за пазаруване. В последните години, компанията откри за брандовете инструмент, с който могат да отбележат продуктите в своите постове. Така потребителите могат да виждат детайли за тях, например цената, и оттам могат да се пренасочат в сайта на съответната марка.