Друга причина, която ни кара да изберем друга финансова институция, е по-добри лихви, липса на такси, ползи за клиента и постоянно, бързо и цялостно обслужване.
На въпроса дали са доволни от настоящата си банка, 4 от 5 клиента отговарят положително. Може би тази степен на удовлетвореност също допринася до факта, че 70% от клиентите не са сменяли банката си през последните 3 години.
От хората, които използват някакъв вид банкова услуга или продукт, общо 80% са доволни от банките, на които са клиенти по отношение на техните сметки, такси, клиентско обслужване и т.н. Обикновено жените са по-доволни от избора си на банка, отколкото мъжете.
И през януари кредитите растат
Само 5% от банковите клиенти изразяват недоволство. 15% са неутрални по темата – те са нито доволни, нито недоволни от банковите институции, с които са обвързани.
Нилсен Адмосфер България
Нилсен Адмосфер България
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg
Коментари
3