Близо 300 претенции са постъпили в ЗК УНИКА, която е застраховател на фалиралия туроператор „Астрал Холидейз“.

Стойността на изплатените обезщетения възлиза на около 200 хиляди лева, твърдят от дружеството.

Все още нямаме данни, които да сочат, че клиентските претенции ще надвишат лимита на застраховката от 700 хиляди лева.

Вижте как да си поискате парите от „Астрал Холидейз“

Седмица след фалита на "Астрал Холидейз Интернешънъл", половината от засегнатите клиенти, завели претенции, са обезщетени.

istock
istock

Всички клиенти на туроператора, които посрещнаха лошата новина в чужбина се завърнаха благополучно, без да изпитат каквито и да било неудобства, поради неблагоприятно стеклите се обстоятелства., уверяват от ЗК УНИКА.

Фалитът на „Томас Кук“ може да засегне българския туризъм

От компанията уточняват, че застраховката „Отговорност на туроператора“ не покрива разходи на партньори и подизпълнители на „Астрал Холидейз“, тъй като по силата на този договор, те не са обект на обезщетяване.


За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg