Клиентите, закупили туристически услуги на обявилия фалит туроператор „Астрал Холидейз Интернешънъл“, вече могат да предявят искове, съобщиха от застрахователя на фирмата ЗК „Уника“ АД .

Претенциите могат да бъдат подавани в офис на застрахователя, онлайн на сайта на компанията или на денонощния телефон 0700 11 50.

Процесът по завеждане на искове е максимално улеснен с цел бързо обслужване на клиентите.

Изплащат до дни парите на клиентите на "Астрал Холидейз"

Изисква се единствено попълване на уведомление за настъпила вреда без нужните допълнителни документи.

Срокът за обработка на документите е 15 работни дни, като застрахователят въвежда допълнителни мерки да се изплатят исковете максимално бързо.
 

istock
istock

Спешно ще се разглеждат претенции на клиенти, на които им предстоят пътувания до края на седмицата.

Фалит и за голям български туроператор

От компанията уверяват, че клиентите могат да се чувстват напълно спокойни, че ще получат финансова компенсация за пропадналите им почивки.

Благодарение на сключената застраховката „Отговорност на туроператора“ с покритие от 700 000 лв. между ЗК „Уника“ и „Астрал Холидейз Интернешънъл“.


За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg