Завръщането на старите навици от социалния живот в пандемията още от лятото на 2021 г., повлияха на интереса на потребителите в България и ги насочиха към по-модерни артикули по покупките на облекло, пише в доклада, "Преглед на годината‘" на чешката търговска платформа и търсачка за дрехи ГЛАМИ (GLAMI).

Петте водещи категории в търсачката за 2021 г. са рокли, дамски маратонки, мъжки маратонки, мъжки обувки и дамски сандали.

Изоставаме спрямо другите европейски страни в онлайн пазаруването

За миналата година сайтът отчита ръст от 366 на сто за търсенето на мъжки костюми, за дамски блейзъри и костюми с - 208 на сто и обеци - 215 на сто. Забележителен ръст регистрират и покупките на женски халати с - 295 на сто и мъжки чехли и джапанки - с 265 на сто.

На фона на тези възходящи проценти се наблюдава значителен спад на следните продукти: спортни раници - 72 на сто, еспадрили - 63 на сто, дамски дрехи и обувки за спорт - с 42 процента и дамски клинове - 40 на сто.

За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg