"Когато има авария и до апартамента ни не стига топла вода, кранчето на топлата вода трябва да се завърти надясно докрай, каквото и да е това кранче". Това заяви пред БНР Кремен Георгиев, председател на Асоциацията на топлофикационните дружества:
"Друг е моментът, че никой не осъзнава, че Топлофикация не продава топлата вода, а продава енергията, с която тя е загрята, тоест, когато има профилактика или каквото и да е, тоест няма в случая топла вода, нищо не се подгрява, тоест топломерът, който е търговски уред на Топлофикация в абонатната не отчита нищо, съответно енергия не се начислява".
По-ниска цена на газа: Ще паднат ли сметките за парно
"Трябва да държим кранчето си на студената вода, защото водомерът все пак е начин на разпределение на енергията, когато тя е използвана. Тъй като все още нямаме навсякъде ежемесечен дистанционен отчет, това може накрая да повлияе на крайната годишна сметка, но представете си този един кубик, евентуално изхарчен през топлия кран като студен, какво отражение ще даде на годишната сметка - толкова минимално, че просто няма смисъл да го обсъждам".
За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook или Google News Showcase
Новини
Потребители
Как се отчита потреблението на топлата вода при профилактика
При авария кранчето на топлата вода се завърта докрай надясно