"Български пощи“ предупреждава за нова измама от името на дружеството.

Потребители получават фалшиви електронни съобщения от името и/или с логото на дружеството. 

В тях се информира „получателят на пратка“, че е заявен грешен адрес на доставка и за да се коригира адреса, клиентът трябва да заплати определена сума.

Бум на източени карти след пазар в интернет

„Български пощи“ отново обръща внимание, че не изпраща тези съобщения, не изисква по имейл заплащане на такси за доставка, освобождаване от митница, корекция на адрес и др., не провежда анкети или игри, не раздава награди, и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта.

За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg