Ако отворим електронните магазини ще видим, че вече голяма част от тях имат съобщения, с които предупреждават, че може заради по-големия търговски оборот да не спазят обичайния срок за доставка. Не е лошо и куриерските фирми да отправят такива съобщения към своите клиенти, за да може те да са наясно.

Това заяви в "Денят започва" Габриела Руменова от "Ние, потребителите".

Тя посъветва потребителите да взимат възможно най-скоро своите поръчки, защото офисите са претрупани от тях.

Но и куриерските фирми да направят логистика за по-дълго работно време, например.

Затягат правилата за изпращане и получаване на пратки след бум на жалби

"Напоследък се говори за идеята да отпадне наложеният платеж като метод на плащане. Но аз си мисля, че в България наложеният платеж е най-големият гарант за потребителя", допълни тя.

По думите й и двете страни - и купувачът, и търговецът, трябва да бъдат коректни по отношение на действията едни към други.

За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook  или Google News Showcase