Експертите от информационния център на Националната агенция по приходите (НАП) са отговорили на 110 310 въпроса на клиенти от началото на годината до края на данъчноосигурителната кампания.
На информационния телефон на ведомството 0700 18 700 са били приети 102 825 запитвания, съобщиха от НАП. Били са изготвени и 7485 писмени отговора на въпросите на хората и са изпратени по e-mail.
От приходната агенция посочват още, че служители на ведомството са помогнали на 25 000 клиенти при подаване на декларациите им по електронен път.
Най-натоварени са били служителите на ведомството в последните дни от крайния срок за подаване на годишните данъчни декларации. Тогава са били обслужвани средно по 4000 клиенти на ден. Над 70% от постъпилите запитвания са били свързани със задължението за деклариране на доходите през 2010 г., както и за изискванията за попълване на декларациите. 80% от клиентите, които са ползвали информационния телефон, пък били физически лица, съобщават още от приходната агенция.
Междувременно от НАП-Бургас обявиха, че през активния летен сезон териториалната дирекция ще получава всеки месец разпечатки от телефон 112. Целта е да се проследят всички оплаквания на клиентите за проблеми в обменните бюра при извършване на сделки.От приходната агенция посочват още, че служители на ведомството са помогнали на 25 000 клиенти при подаване на декларациите им по електронен път.