Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, може да подаде сигнал до Министерството на енергетиката, чрез попълване на бланка.

Към сигнала трябва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика.

Енергийното министерство се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес e-energy@me.government.bg.

Хиляди домакинства ще останат без компенсации за сметките за газ

Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента, уточняват от Министерството на енергетиката.

istock
istock

Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за декември и януари по фактурите, които клиентите получават през месец февруари. Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите клиенти.

Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата.

За повече финансови новини и други полезни съвети, относно личните ви финанси, може да ни последвате във Facebook, за да не пропуснете нищо интересно от Pariteni.bg